⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, دانلود رایگان فون, دانلود رایگان فون عروس و داماد, دانلود فون اسپرت, دانلود فون عروس و داماد

دانلود رایگان آلبوم ایتالیایی دیجیتال پی اس دی

در این مطلب یک بک گراند آلبوم ایتالیایی عروس با فرمت پی اس دی و کیفیت عالی در ابعاد ۳۰ در ۶۰ سانتی متر جهت طراحی عکس های آتلیه ای عروس داماد و اسپرت آماده کرده ایم که این فون بک گراند آلبوم توسط گروه گرافیکی نگار طراحی شده و به رایگان در ادامه مطلب می توانید دانلود کنید.

این بک گراند زیبا بک گراند آلبوم بصورت کاملا لایه لایه آماده شده و شما می توانید لایه ها را حذف یا ویرایش نمایید. لینک دانلود رایگان فون بک گراند آلبوم دیجیتال عکس عروس در ادامه ی مطلب سایت پی اس دی ها (فرخی) در دسترس شما قرار گرفته است.

این طراحی نمونه ای از طراحی های به روز و حرفه ای آتلیه ای گروه گرافیکی نگار است که بدون دوربر کردن سوژه یا مدلتان می توانید براحتی عکس خود را در بک گراند مشکی بگیرید و در این تمپلیت آلبوم دیجیتال عروسی جایگزین و آلبوم ایتالیایی دیجیتال خود را با کیفیت عالی به چاپ برسانید.

این بک گراند لایه باز آلبوم دیجیتال عروس و اسپرت، تمپلیت آماده ی رایگانی است که فرمت psd دارد و لایه باز می باشد. تمام لایه ها ، از سوژه جداست و شما می توانید سوژه ی خودتان را در این بک گراند جایگزین کنید.
این بک گراندهای زیبای آلبوم بصورت کاملا لایه لایه آماده شده و شما می توانید لایه ها را حذف یا ویرایش نمایید
شما دوستان با اندکی خلاقیت میتوانید در سایز های بالاتر برگه های جدیدی را طراحی کنید .در طراحی این آلبوم از المانهای مختلف با پس زمینه پنجره و دیوار بصورت دکور آتلیه استفاده شده است. استفاده از این فایل ها بسیار ساده میباشد فقط شما باید عکس های مورد نظر خود را که با ژست های مختلف گرفته اید در نرم افزار فتوشاپ باز کنید و در لایه های مشخص شده عکس در زیر لایه اصلی قرار داده و زیباترین آلبوم ایتالیایی خود را بوجود آورید.

دانلود رایگان آلبوم ایتالیایی دیجیتال پی اس دی

دانلود رایگان آلبوم ایتالیایی دیجیتال پی اس دی

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.