⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️

فون عکاسی رایگان

بدون دیدگاه
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, انواع فایل psd

فون عکاسی رایگان

فون عکاسی رایگان لایه باز پایین را در این مطلب از سایت پی اس دی ها فرخی ، جهت دانلود آماده کرده ایم. این موکاپ مجله ی psd ، مناسب قرار دادن عکس ، و ایجاد نمای بهتر بر روی عکس ها می باشد.

در این کتاب لایه باز هر عکسی که قرار بدهید، به همین صورت پرسپکتیو صفحات کتاب نیز به صورت اتوماتیک ، روی عکس شما اعمال میشود. این موکاپ psd کتاب را در ادامه مطلب میتوانید دانلود کنید.

موکاپ ، فایل هایی است که بصورت پی اس دی آماده میشود و تقریبا عملکردی شبیه اکشن دارند، و جلوه ها و افکت های خاص آماده ای هستند که به راحتی به عکس شما نمای ویژه ای می بخشند. طراحان می توانند به کمک موکاپ، طرح اولیه خود را قبل از اجرا و چاپ در قالب اصلی به صورت پیش نمایش مشاهده کرده و یا از آن به عنوان یک فایل گرافیکی زیبا در پروژه های طراحی خود استفاده نمایند.طبق گزارشات مشتریان وقتی نمونه های کار خود را به این شکل مشاهده میکنند رضایت بیشتری نسبت به کار دارند.

فون عکاسی رایگان

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.