⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, دانلود رایگان فون عروس و داماد, دانلود فون عروس و داماد

دانلود رایگان فون آلبوم دیجیتال عروس

دانلود رایگان فون آلبوم دیجیتال عروس در این پست از سایت پی اس دی ها یک آلبوم دیجیتال عروس و داماد در بکگراند مشکی برای دانلود رایگان قرار داده ایم، این آلبوم دیجیتال لایه باز با کیفیت عالی و مناسب طراحی و چاپ آلبوم دیجیتال ایتالیایی در ابعاد ۳۰ در ۶۰ سانتی متر میباشد.
این بک گراند لایه باز آلبوم دیجیتال عروس و اسپرت، تمپلیت آماده ی رایگانی است که فرمت psd دارد و لایه باز می باشد.فریم هایی که در پس زمینه ی این بک گراند آلبوم دیجیتال قرار گرفته، از سوژه جداست و شما می توانید سوژه ی خودتان را با تکنیک کلیپینگ ماسک، در این فریم ها جایگزین کنید.
شما دوستان با اندکی خلاقیت میتوانید در سایز های بالاتر برگه های جدیدی را طراحی کنید .در طراحی این آلبوم از المانهای مختلف هاله های نوری و نقاط نورانی استفاده شده است.

آلبوم ایتالیایی عروس ، آلبوم دیجیتال عروس، دانلود رایگان فون آلبوم ایتالیایی ، دانلود رایگان فون دیجیتال آلبوم عروس

استفاده از این فایل ها بسیار ساده میباشد فقط شما باید عکس های مورد نظر خود را که با ژست های مختلف و در بکگراند مشکی گرفته اید در نرم افزار فتوشاپ باز کنید و در لایه های مشخص شده عکس در زیر لایه اصلی قرار داده و زیباترین آلبوم ایتالیایی خود را بوجود آورید. این مجموعه متشکل ازیک طرح لایه باز psd است.

دانلود رایگان فون آلبوم دیجیتال عروس

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.