⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس

دانلود رایگان آلبوم psd عروس جهت طراحی آلبوم ژرنالی عکس عروسی بصورت دانلود رایگان آلبوم psd جهت طراحی عکس های ژرنالی آتلیه بصورت کاملا لایه باز و در ابعاد ۳۰ در ۴۰ را در این مطلب از سایت پی اس دی ها ، آماده کرده ایم. این طرح های پی اس دی که بصورت مجله ای یا ژورنالی توسط طراحان گروه گرافیکی نگار طراحی شده، شامل قاب های چیده شده و متن های انگلیسی زیبا و فانتزی میباشد و مناسب طراحی عکس های عروسی بدون دوربری است.

آلبوم ایتالیایی عروس psd آلبوم هایی است که در ابعاد مختلف برای عکس های عروس توسط آتلیه ها طراحی میشود و در لابراتوار چاپ آلبوم دیجیتال ، چاپ میشود. در این مطلب ۲ فون عروس آلبوم ایتالیایی عروس پی اس دی برای دانلود رایگان آماده کرده ایم. این دو فون زیبا مناسب برای طراحی آلبوم ایتالیایی در ابعاد ۳۰ در ۴۰ می باشند. با توجه به بالا بودن کیفیت این فون ها ، شما میتوانید از لایه های آن برای طراحی در ابعاد کمی بزرگتر نیز استفاده کنید.

دانلود رایگان آلبوم psd

دانلود رایگان فایل psd بصورت ژورنالی در ابعاد ۳۰ در ۴۰

دانلود آلبوم psd در ادامه مطلب :

دانلود رایگان آلبوم psd عروس

این دو فایل آلبوم دیجیتال عکس عروس و داماد با کیفیت عالی و ابعاد ۳۰ در ۴۰ بصورت ژرنالی در غالب فایل زیپ شده اماده دانلود می باشند که باید پس از خارج کردن از حالت زیپ آن را در برنامه فتوشاپ باز کنید و اقدام به ویرایش نمایید و عکس های خود را در محل مناسب جایگزین نمایید و در نهاین آنها را Save  کنید. خروجی این فایل ها هم برای البوم و هم برای تخته شاسی قابل استفاده است واین مسئله بستگی به سلیقه و نحوه استفاده شما دارد.

طراحی فایل های عکس عروس در قالب های طراحی گرافیکی کامپیوتری دیجیتال و خروجی فایل آن و تبدیل شدنش به آلبوم درواقع همان آلبوم دیجیتالی است که عموما در اتلیه ها تهیه می شود. ناگفته نماند زیبایی این آلبوم ها به مهارت طراح آن نیز بستگی دارد.

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.