⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند لایه باز, دانلود فون کودک, دانلود ویژه, فون کودک لایه باز

دانلود لایه باز دندونی بصورت کاملا psd

دانلود لایه باز دندونی بصورت کاملا psd  ، برای عکس های کودک و طراحی عکس جشن دندونی را در این مطلب از سایت پی اس دی ها ، آماده کرده ایم. این فون دندونی که با تم صورتی طراحی شده ، بیشتر مناسب عکس های دخترانه ی جشن دندونی می باشد.

تمامی لایه ها در این بک گراند لایه باز دندونی ، بصورت کاملا جدا قرار دارند و قابلیت حذف ، ویرایش و جابجایی را دارند. لایه ی بادکنک ، گلدان گل ، دکور استند دندان ، جعبه ی سفید ، کیک ، گل ها ، جعبه های هدیه و بوکه ها ، همگی در لایه های جداگانه هستند.

شما به راحتی میتوانید عکس کودک خود را در پشت جعبه و کیک تولد جایگزین نمایید. با حذف دکور دندونی ، شما میتوانید همچنین از این فون لایه باز برای طراحی عکس تولد کودک و نوزاد نیز استفاده نمایید. – بک گراند دندونی دخترانه

کد محصول : ۳۷۷۲

تعداد و فرمت : ۱ فایل کاملا لایه باز با فرمت psd و کیفیت عالی با ابعاد ۳۰ در ۵۰ سانتی متر

دانلود لایه باز دندونی بصورت کاملا psd۱ فایل کاملا لایه باز جشن دندونی PSD

جهت دریافت کامل این یک فون لایه باز جشن دندونی ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ، لینک دانلود را بصورت اتوماتیک ، در ایمیلتان دریافت نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.