⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند عکس, بک گراند عکس کودک, دانلود ویژه

بک گراند تولد بادکنک آرایی شده برای طراحی عکس های تولد . تعدادی بک گراند و بک دراپ زیبا با کیفیت عالی تهیه کرده ایم که دکور های زیبایی از آتلیه های خارجی می باشند و برای طراحی عکس های تولد کودک و نوزاد بسیار مناسب است. به جای خرید دکور با قیمت بالا برای آتلیه میتوانید با دانلود این پس زمینه ها با کیفیت عالی که از آتلیه های مختلف عکس گرفته شده، و طراحی عکس هایتان در آتلیه ، در هزینه های خود در حد بسیار زیادی صرفه جویی کنید. این بک گراند ها بصورت تک لایه هستند و آموزش استفاده و طراحی عکس آتلیه با بک گراندهای jpg و تک لایه را میتوانید در کانال گرافیکی پی اس دی ها، به آدرس Negarpsd در تلگرام مشاهده کنید و یا به شماره ی ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰ در تلگرام پیام بدهید و لینک کانال را دریافت کنید و از آموزش ها و بک گراند های رایگان کانال استفاده کنید.

کد محصول : ۳۸۶۵

تعداد و فرمت : ۱۰ بک گراند با کیفیت عالی و فرمت jpg

بک گراند تولد بادکنک آرایی شده

بک گراند برای طراحی عکس کودک و نوزاد با دکور ریسه تولد ، خرس عروسکی ، ابر

بک گراند تولد بادکنک آرایی شده

بک گراند تولد بادکنک آرایی شده برای طراحی عکس کودک

برای مشاهده تمام نمونه های موجود پک تولد اینجا کلیک کنید

برای خرید این مجموعه از بک گراند های جشن تولد کودک با کیفیت عالی باید روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ محصول ، لینک دانلود را بلافاصله و بصورت اتوماتیک مشاهده و در ایمیل خود نیز دریافت کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

بعضی از نمونه ها را در تصاویر پایین می توانید مشاهده کنید ، همچنین با بعضی از بک گراند ها ، برای شما طراحی کرده ایم که از این طراحی ها ایده بگیرید.

بک گراند تولد بادکنک آرایی شده

نمونه ای از طراحی بک گراند عکس کودک با خانه سرخپوستی و استند عدد یک و بادکنک را در عکس بالا مشاهده میکنید، با کمی تسلط در نرم افزار فتوشاپ و کمی خلاقیت میتوانید عکس های زیبا تری را با این بک گراند های جذاب آتلیه ای خلق کنید.

بک گراند تولد بادکنک آرایی شده

بک گراند تولد با خرس عروسکی و پس زمینه ی دستساز و بادکنک

بک گراند تولد بادکنک آرایی شده

بک گراند بادکنک آرایی با تم یونیکورن یا تک شاخ برای طراحی عکس های آتلیه ای کودک . در این نمونه طراحی بخشی از بادکنک های بک گراند را کپی کرده ایم و در نرم افزار فتوشاپ ، جلوی پای کودک طراحی کرده ایم تا نمای بهتر و طبیعی تری پیدا کند. برای مشاهده ی آموزش فارسی طراحی با بک گراند های jpg در سایت اینجا و اینجا کلیک کنید و یا به کانال گرافیکی پی اس دی ها به آدرس negarpsd  در تلگرام مراجعه کنید.

بک گراند تولد بادکنک آرایی شده

پس زمینه عکس تولد و جشن تولد با نمای دکور جعبه هدیه و بادکنک برای طراحی عکس های تولد

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.