⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند آتلیه عروس و داماد, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند عکس, دانلود ویژه

دانلود بک گراند برای فتوشاپ عکس عروس

کد محصول: ۳۹۲۰

تعداد و فرمت: ۴ بکگراند با کیفیت عالی و فرمت jpg

دانلود بک گراند برای فتوشاپ عکس عروس

نمونه ای از طراحی با یکی از بک گراند های این مجموعه از بک گراند عروس و داماد را در تصویر بالا مشاهده می کنید ، این بک گراند نما و دکوری از پنجره ی وایت روم در آتلیه می باشد که عکس عروس را در نرم افزار فتوشاپ در این بک دراپ یا پس زمینه ی عکاسی، طراحی کرده ایم.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2017/05/arrow28129.gifبرای مشاهده ی کامل این بک گراند ها به ادامه مطلب بروید. یا اینجا کلیک کنید.

برای خرید این مجموعه بک گراند عکس عروس و داماد ، اسپرت ، بارداری با کیفیت عالی ، روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از وارد کردن اطلاعات کامل و پرداخت آنلاین ، لینک دانلود را در ایمیل خود دریافت کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

عکس دیگری که در این مجموعه قرار گرفته ، بک گراند پایین می باشد که کیفیتی عالی و ابعاد بسیار بزرگ دارد ، بک گراند پایین با دکور پرده ، چمدان ، گل و میز ، در ابعاد بسیار بزرگ نیز قابل چاپ است و جهت طراحی و چاپ عکس هایی در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر نیز جواب میدهد و افت کیفیت ندارد.

دانلود بک گراند برای فتوشاپ عکس عروس

بک گراند یا پس زمینه ی زیبای دیگری که در این مجموعه دکور بک گراند آتلیه قرار دارد ، در تصویر پایین مشاهده میکنید که با دکور بسیار جذاب و خاص پنجره ، آینه قدی ، گل ، شمع مبل و ریسه های ستاره ای در بک گراند دیوار آجری چیدمان شده و برای طراحی عکس های نشسته و ایستاده عروس و داماد ، عکس بارداری ، عکس اسپرت قابل استفاده است.

دانلود بک گراند برای فتوشاپ عکس عروس

و آخرین بک گراند موجود در این مجموعه بک گراند عکس عروس ، تصویر زیر می باشد که با کیفیت عالی میتوانید آن را خریداری و دانلود کنید. بک گراند یا پشت زمینه مخصوص طراحی عکس آتلیه در فتوشاپ که دکوری از وایت روم آتلیه ، با نمای مبل ، لوستر ، پنجره و .. است.

دانلود بک گراند برای فتوشاپ عکس عروس

دانلود بک گراند برای فتوشاپ عکس

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.