⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, بک گراند دکور ایرانی, بک گراند و فون یلدا, تصاویر دوربر شده, دانلود ویژه

بک گراند شب یلدا برای اتلیه کاملا لایه باز و با فرمت پی اس دی در این مطلب از سایت پی اس دی ها ، آماده ی دانلود شده است. در این بک گراند لایه باز تمامی لایه ها بصورت جدا از هم در فایل فتوشاپی قرار گرفته و امکان جابجایی دارند ، همچنین لایه ی سایه های هر دکور نیز بصورت جدا قرار گرفته است. در این فایل لایه باز شب چله ، دکور هندوانه ، دکور استند انار ، و بک گراند دیوار ، در لایه های جدا هستند و براحتی در نرم افزار فتوشاپ قابل جابجایی و حذف می باشند. شما نیز میتوانید عکس کودک خود را دور بر کرده و در پشت استند دکور هندوانه و یا دکور انار قرار دهید.

 

کدمحصول:۴۰۷۱

۱ فایل لایه باز psd با کیفیت عالی و ابعاد ۳۰ در ۴۰

بک گراند شب یلدا برای اتلیه کاملا لایه باز

بک گراند شب یلدا برای اتلیه کاملا لایه باز

برای جلوگیری از هرگونه مشکل لطفا دانلود فقط با کامپیوتر و نرم افزار مخصوص دانلود مثل IDM انجام شود

برای دانلود این بک گراند لایه باز یلدا با دکور انار ساعت دار و استند هندوانه، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و اطلاعات مورد نیاز مثل آدرس ایمیل خود را بادقت و صحیح وارد کنید.

اجزا و دکورهای استند انار و هندوانه که نمادهایی از شب یلدا یا شب چله هستند، در نرم افزار های گرافیکی به صورت تک تک ، طراحی شده و کاری اختصاصی از گروه گرافیکی نگار می باشد. شما بجای خریداری دکورهای گران قیمت و جاگیر یلدا ، در آتلیه می توانید با خریداری این طرح لایه باز یلدا ، با مبلغ ناچیز ، طراحی های حرفه ای و زیبایی را ارائه کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

لینک دانلود این فایل پس از پرداخت به شما نمایش داده می شود ضمن آنکه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد. شماره همراه خود را با اعداد انگلیسی وارد کنید.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.