⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند دکور ایرانی, بک گراند عکس, بک گراند عکس کودک, بک گراند و فون یلدا, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه

دانلود بک گراند یلدا دکور لایه باز هندوانه با دکور دریا و هندوانه ای فانتزی با کیفیت عالی را در این مطلب از سایت پی اس دی ها ، آماده کرده ایم. این دکور لایه باز که مناسب طراحی عکس کودک است بسیار شاد و جذاب طراحی شده است. چند نمونه از طراحی با این دکور را در تصاویر زیر مشاهده میکنید، عکس های کودکی که در این بک گراند ها مشاهده میکنید فقط جهت نمونه قرار گرفته و جهت ایده گرفتن طراحان فتوشاپی قرار داده ایم. عکس کودکان در بک گراند قرار ندارد.

کد محصول: ۴۰۸۷

۳ عدد پی اس دی لایه باز فتوشاپی ، دکور یلدا در ابعاد ۴۰ در ۵۰ کیفیت عالی

دانلود بک گراند یلدا دکور لایه باز

نمونه دکور طراحی شده ی لایه باز برای عکس های نشسته ی کودک و نوزاد را در عکس زیر مشاهده میکنید. همچنین نمونه طراحی شده پشت هندوانه و دریای لایه باز را در عکس بالا مشاهده میکنید، عکس هندوانه در لایه ای جدا قرار گرفته و شما هم براحتی می توانید عکس کودک خود را مناسب این بکگراند بگیرید و در پشت دکور هندوانه قرار بدهید. دریا ، قاچ هندوانه کوچک و بزرگ ، ابر ها، آسمان و زمینه ی طراحی شده در این بکگراند ها همگی از بکگراند جدا و در لایه های جدا جدا طراحی شده است.

دانلود بک گراند یلدا دکور لایه باز

دانلود بک گراند یلدا دکور لایه باز هندوانه

برای دانلود فون کودک لایه باز یلدا، روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پرداخت انلاین، لینک دانلود را دریافت کنید و بلافاصله روی لینک بزنید و دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشاهده ی نمونه طراحی های بیشتر در این دکور زیبای هندوانه ای فانتزی ، در ادامه مطلب

نمونه ای از طراحی دیگری با این بکگراند را در تصویر پایین میبینید، برای هندوانه ی داخل دست کودک ، میتوانید از قاچ کوچک هندوانه ای که پایین دکور قرار دارد استفاده کنید.

دانلود بک گراند یلدا دکور لایه باز

دکور فانتزی یلدا بصورت لایه لایه با نمای دکور هندوانه و دریا برای طراحی فتوشاپی عکس کودک

دانلود بک گراند یلدا دکور لایه باز

از این دکورهای آتلیه ای زیبا جهت طراحی عکس های دانش آموزان و کودکان مهد کودک نیز میتوانید استفاده نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.