⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : انواع فایل psd, بک گراند دکور ایرانی, بک گراند لایه باز, بک گراند نوزاد, بک گراند و فون یلدا, دانلود ویژه

بک گراند شب یلدا با کیفیت بالا برای نوزاد و طراحی عکس نوزادی شب یلدا ، این بک گراند عکس شب یلدا باکیفیت بسیار عالی و کاملا لایه باز طراحی شده و اندازه فایل آن نیز برای چاپ در اندازه ۶۰×۴۰ سانتیمتر می باشد که رزولوشن فایل نیز ۳۰۰ DPI می باشد . تمام عناصر موجود در این فایل مثل المان انار و هندوانه و دیوان حافظ و نوزاد و تصویر انار و ظرف دانه های انار و ظرف پسته و همچنین قلب نمدی از بک گراند جدا هستند تا شما بتوانید این فایل را بر اساس سلیقه خودتان نیز ویرایش کنید یا عناطر آن را تغییر دهید.

با توجه به بالا بودن اندازه و رزولوشن این فایل توضیه میکنیم حتما برای ادیت آن از ورژن های جدید فتوشاپ استفاده کنید و از کامپیوتر نسبتا قوی برای ویرایش آن استفاده کنید.

همچنین عکس نوزاد با کیفیت عالی نیز در فایل اصلی قرار گرفته و شما برای جایگزاری صورت نوزاد نیز میتوانید از این فایل استفاده نمایید. نوزاد نیز از پولیش جداست و در صورت حذف عکس نوزاد، پولیش زیر آن حذف نمیشود، در نتیجه شما میتوانید از پارچه یا پولیش زیر انداز نوزاد استفاده کنید ، چون در لایه ای جدا قرار گرفته و به نوزاد وصل نیست. تمامی لایه ها از کیفیتی بی نظیر برخوردارند.

کد محصول: ۴۰۹۰

یک فایل پی اس دی کاملا لایه باز در ابعاد ۴۰ در ۶۰ و کیفیت عالی

بک گراند شب یلدا با کیفیت بالا

بک گراند شب یلدا با کیفیت بالا برای نوزاد در ابعاد بسیار بزرگ و کیفیت عالی برای چاپ عکس نوزاد تا ابعاد بزرگ

  • نحوه خرید و استفاده از فایل: برای خرید این فایل کافی است روی دکمه خرید بزنید و فرم  را پرکنید، ادرس ایمیل خود را نیز با دقت تایپ کنید ، بعد از پرداخت هزینه منتظر باشید تا به سایت برگشت داده شوید تا لینک دانلود به شما نشان داده شود، البته لینک دانلود به ایمیل شما هم  بصورت اتوماتیک ارسال می شود. توجه کنید که فایل دانلودی شما یک فایل زیپ شده است که باید بعد از دانلود با کامپیوتر توسط برنامه های فشرده ساز مثل Winzip  و یا winrar از حالت فشرده خارج شود. در نتیجه این فایل برای موبایل یا اپلیکیشن های موبایلی تهیه و تولید نشده است و مخصوص کار با کامپیوتر و فتوشاپ است.
کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

بک گراند شب یلدا با کیفیت بالا

 

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.