⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : جشن عبادت و تکلیف, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه

دانلود بک گراند جشن تکلیف برای طراحی عکس های  جشن عبادت پسرانه و دخترانه ، با کیفیت عالی و در ابعاد ۲۰ در ۳۰ بصورت دکور کاملا سه بعدی و لایه باز در این مطلب از سایت پی اس دی ها، جهت دانلود قرار داده شده است. این بک گراند سه بعدی ، شامل دکور ماه سه بعدی ، محراب سه بعدی ، زمینه ی زیبا ، گل رز مینیاتوری که در لایه های جدا قرار دارند و همچنین دو بکگراند کاغذ دیواری اسلامی و کاغذ دیواری ابر و بادی در این فایل وجود دارد که با توجه به نوع طراحی میتوانید هر کدام را که نیاز است فعال کنید.

عکس پسر بچه در فایل اصلی قرار ندارد اما تصاویر دختر بچه در فایل اصلی قرار دارد و جهت جایگذاری چهره روی چادر موجود در این فایل ، میتوانید از آن ها استفاده نمایید. جشن تکلیف و عبادت

کدمحصول: ۴۱۰۴

شامل ۱ فایل PSD کاملا لایه باز بصورت دکور سه بعدی با کیفیت عالی و در ابعاد ۲۰ در ۳۰

دانلود بک گراند جشن تکلیف

برای خریداری این بکگراند پی اس دی کاملا لایه لایه، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت انلاین، فایل را با کامپیوتر دانلود کنید. (فایل جهت استفاده در فتوشاپ طراحی شده)

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نمونه های دیگری که با این فایل جشن عبادت طراحی شده در ادامه مطلب ببینید.

نمونه ی زیر ، نمونه ای دیگر از بکگراند موجوددر این فایل را که ابرو بادی است، نمایش میدهد ، همچنین عکس دختر بچه با چادر به شکلی که در تصویر زیر مشاهده می کنید، در فایل اصلی قرار دارد و برای مونتاژ صورت دختر خانم ها میتوانید از ان استفاده کنید.

دانلود بک گراند جشن تکلیف

عکس دختربچه پایین نیز در فایل اصلی وجود دارد و برای مونتاژ عکس صورت میتوانید از آن استفاده نمایید.

دانلود بک گراند جشن تکلیف

بک گراند جشن تکلیف و عبادت برای طراحی عکس های دانش آموزان پسر و دختر با کیفیت عالی و ابعاد ۲۰ در ۳۰

شامل لوح یادبود جدا از محراب که شما میتوانید نام کودک را نیز به لوح یادبود اضافه کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.