⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه, فون جشن الفبا و فارغ التحصیلی

طرح فارغ التحصیلی طرح لایه باز فارغ التحصیلی با لباس کودک با دکور جدید و کاملا سه بعدی و سایه دار با دکور زیبا و جذاب جهت طراحی عکس دانش آموزان و مهد کودک ها ، را در این مطلب از سایت پی اس دی ها فرخی ، آماده ی دانلود کرده ایم. این بک گراند بصورت کاملا لایه لایه و با فرمت پی اس دی طراحی شده و شامل سه مدل بک طوسی سبز ، بک گراند طاق گل ، بک گراند آبی می باشد.

کد محصول: ۴۱۱۱

تعداد و فرمت: ۲ فایل PSD کاملا لایه باز در ابعاد ۳۰ در ۴۰ و کیفیت عالی

طرح فارغ التحصیلی

۲ بک گراند لایه باز فارغ التحصیلی با قابلیت جایجایی تمامی لایه ها ، حتی سایه ها

پس از پرداخت مبلغ لینک دانلود این فایل های لایه باز ، به صورت اتوماتیک به شما نمایش داده میشود و میتوانید با زدن روی لینک، فایل را با کیفیت اصلی دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشاهده ی نمونه های بیشتر در ادامه مطلب.

طرح فارغ التحصیلی

در تصویر بالا ، نمونه بک گراند با دکور استند روباه با نمکی که کلاه فارغ التحصیلی به سر دارد مشاهده میکنید که دکور استند رنگین کمان ، مداد ، بادکنک نیز در آن طراحی شده. (همچنین عکس کودک با لباس فارغ التحصیلی در فایل اصلی نیز وجود دارد )

نمونه دیگر بک گراند موجود در این مجموعه را در تصویر پایین میبینید، این دکور با تصویر جغد بصورت استند ، ستاره های آویز ، ریسه ی جشن ، کتاب و مداد طراحی شده است. (همچنین عکس کودک با لباس فارغ التحصیلی در فایل اصلی نیز وجود دارد )

طرح فارغ التحصیلی

در این بک گراند فارغ التحصیلی یا بک گراند مدرسه ، مداد از کتاب ها جداست و تمامی لایه ها ، و نیز سایه ی اجسام نیز بصورت جداگانه در لایه ای جدا قرار دارد ، بهمین خاطر با توجه به جهت نوری که به سوژه تابیده، میتوانید جهت سایه های دکورهای موجود در این فایل های فتوشاپی را در نرم افزار فتوشاپ عوض کنید و تغییر بدهید.

طرح فارغ التحصیلی

پس از پرداخت مبلغ لینک دانلود این فایل ، به صورت اتوماتیک به شما نمایش داده میشود و میتوانید با زدن روی لینک، فایل را با کیفیت اصلی دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.