⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند دکور ایرانی, بک گراند و فون نوروز, دانلود ویژه

بک گراند هفت سین جدید برای طراحی عکس های آتلیه ای نوروز و هفت سین با کیفیت عالی و کاملا لایه باز در این مطلب از سایت پی اس دی ها آماده ی دانلود شده است. این بک گراند زیبا طراحی اختصاصی گروه گرافیکی نگار پی اس دی هاست. این فون فتوشاپی هفت سین بصورت کاملا لایه باز و در ابعاد ۳۰ در ۴۰ و دی پی ای ۳۰۰ طراحی شده است. گل ها، ظرف سیب ، تنگ ماهی ، میز ، پرده ، دیوارها سیر و سنجد ، ساعت در لایه های جدا قرار گرفته اند و همگی قابل جابجایی هستند.

 بک گراند هفت سین جدید

کد محصول : ۴۴۰۱

۱ فایل لایه باز با کیفیت عالی و ابعاد ۳۰ در ۴۰ – فرمت PSD

جهت خرید این بک گراند لایه باز هفت سین نوروز کافی است روی دکمه ی خرید بزنید ، فرم زیر را تکمیل نمایید و پس از پرداخت موفق منتظر باشید لینک دانلود به شما نمایش داده شود، بهتر است فایل خریداری شده را با کمک برنامه اینترنت دانلود منیجر دانلود نمایید. همچنین یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل یا همان صندوق پست الکترونیکی شما نیز ارسال می شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

در این بک گراند هفت سین لایه باز ، دو پس زمینه و بکگراند در فایل قرار داده شده که بک گراند دوم را در ادامه مطلب میتوانید ببینید.

دکور بک گراند نوروز جدید

بک گراند هفت سین جدید

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.