⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه, فون جشن الفبا و فارغ التحصیلی

بک گراند مدرسه برای جشن الفبا و فارغ التحصیلی با کیفیت عالی و لایه باز برای طراحی عکس های مدرسه با تم کتاب دبستان طراحی شده که شما میتوانید عکس کودک خود را در این بک گراند لایه باز براحتی جایگزین کنید. همچنین عکس لباس فارغ التحصیلی نیز در این فایل لایه باز ، در لایه ی جداگانه موجود است و شما میتوانید عکس صورت دانش آموز خود را در صورت این لباس جایگزین و مونتاژ نمایید.

بک گراند مدرسه برای جشن الفبا و فارغ التحصیلی

کد محصول : ۴۴۵۸

۱ فایل لایه باز با کیفیت عالی و در ابعاد ۲۰ در ۳۰ با فرمت psd

برای دانلود در ازای پرداخت این پس زمینه ی عکس مدرسه و دانش آموز ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ، لینک دانلود را بصورت اتوماتیک ، به شما نمایش میدهد و میتوانید با زدن روی دکمه ی دانلود، فایل ها را با کیفیت عالی دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

گروه گرافیکی نگار ، سایت پی اس دی ها، به هیچ وجه هیچ رضایتی در استفاده گروهی یا استفاده بصورت رایگان از این فایل و فایل های طراحی شده توسط این گروه را ندارد.

فایل به شکل پایین با لباس فارغ التحصیلی به شما تحویل داده میشود، لایه ی لباس فارغ التحصیلی کاملا جدا از باقی لایه هاست و شما میتوانید آن را حذف کنید.

بک گراند مدرسه برای جشن الفبا و فارغ التحصیلی

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.