⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند دکور ایرانی, بک گراند لایه باز, بک گراند و فون یلدا, دانلود ویژه

بک گراند لایه باز یلدا جدید از سایت پی اس دی ها فرخی. در این بکگراند لایه باز ، میز از بکگراند جداست و ۴ بکگراند متفاوت و مناسب یلدا در پس زمینه قرار داده ایم. در این بکگراند گیتار و نوشته ی نستعلیق نیز در لایه های جداست و قابل حذف و جابجایی هستند.

بک گراند لایه باز یلدا جدید

کد ۴۵۹۴

۱ فایل لایه باز شامل ۴ پس زمینه ی مختلف با کیفیت عالی در ابعاد ۲۰ در ۳۰ و فرمت psd

برای تهیه و دانلود این بک گراند شب چله ی آتلیه بصورت پی اس دی ، کافی است در فرم خرید زیر اطلاعات خود را به شکل دقیق و صحیح وارد نمایید تا علاوه بر اینکه لینک دانلود پس از پرداخت موفق به شما نمایش داده شود، یک ایمیل حلوی لینک دانلود نیز برای شما ارسال گردد.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

قبل از خرید فایل درنظر داشته باشید که ما نسبت به استفاده گروهی و در اختیار گذاشتن فایل های سایت به همکاران دیگر ، رضایت نداریم

(فایل ها با هزینه بسیار بالا و زحمت تهیه میشوند و شما در مقابل این مبلغی که پرداخت میکنید، فقط میتوانید در طراحی و چاپ استفاده کنید.)

جهت مشاهده ی کامل این فایل ، ادامه مطلب را ببینید

۴ بکگراند متفاوت در پس زمینه ی این فایل لایه باز ، قرار دارد و شما به تناسب طراحی و سوژه تان میتوانید بکگراند مورد پسند خود را در طراحی استفاده کنید.

بک گراند لایه باز یلدا جدید

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.