⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند دکور ایرانی, بک گراند و فون نوروز, دانلود ویژه

بک گراند میز هفت سین پی اس دی از سایت پی اس دی ها فرخی آماده ی دانلود شده است. در این فایل لایه باز ، میز از بکگراند جداست و وسایل روی میز ، سنبل ، ساعت ، سنجد، تخم مرغ رنگی هفت سین، تنگ ماهی ، سیب و میز در یک لایه هستند و بکگراند پرده و شکوفه در لایه ی جدا قرار دارد.

شما براحتی میتوانید عکس سوژه ی خود را پشت میز هفت سین قرار دهید. عکس سوژه ای که در تصویر زیر مشاهده میکنید، فقط جهت ایده گرفتن استفاده شده و در فایل اصلی وجود ندارد.

بک گراند میز هفت سین پی اس دی

کد ۴۶۴۷

۱ فایل لایه باز با کیفیت عالی و ابعاد ۲۰ در ۲۵ با فرمت psd

برای خریداری و دانلود این بکگراند زیبای هفت سین، با کیفیت عالی ، روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین، لینک فایل را دریافت و دانلود کنید. ادامه مطلب را نیز مشاهده کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

قبل از خرید فایل درنظر داشته باشید که ما نسبت به استفاده گروهی و در اختیار گذاشتن فایل های سایت به همکاران دیگر ، رضایت نداریم

(فایل ها با هزینه بسیار بالا و زحمت تهیه میشوند و شما در مقابل این مبلغی که پرداخت میکنید، فقط میتوانید در طراحی و چاپ استفاده کنید.)

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.