⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند دکور ایرانی, بک گراند و فون نوروز, دانلود ویژه

بک گراند لایه باز هفت سین با بکگراندهای متنوع مناسب طراحی عکس های تکی ، عکس خانوادگی نوروز و عکس های دسته جمعی بهار و نوروز از سایت پی اس دی ها فرخی آماده ی دریافت و دانلود شده . در این بکگراند چند مدل بکگراند مناسب و زیبا قرار دارد و همچنین میز هفت سین جلوی عکس از بکگراند جداست و براحتی عکس خود را میتوانید در پشت میز هفت سین نوروز قرار دهید. بکگراند قابل تغییر است و شما میتوانید پس زمینه های دیگری که متناسب عکس خودتان است ، برای طراحی تان استفاده نمایید.

عکس سوژه ها فقط بعنوان ایده و نمونه در تصاویر زیر استفاده شده و در فایل اصلی وجود ندارد.

بک گراند لایه باز هفت سین با بکگراندهای متنوع

کد ۴۶۵۳

۱ فایل لایه باز با کیفیت عالی و ابعاد ۳۰ در ۴۰ با فرمت PSD

برای خریداری و دانلود این بکگراند زیبای هفت سین لایه باز، با کیفیت عالی ، روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین، لینک فایل را دریافت و دانلود کنید. ادامه مطلب را نیز مشاهده کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

درنظر داشته باشید که ما نسبت به استفاده گروهی و در اختیار گذاشتن فایل های سایت به همکاران دیگر ، رضایت نداریم

(فایل ها با هزینه بسیار بالا و زحمت تهیه میشوند و شما در مقابل این مبلغی که پرداخت میکنید، فقط میتوانید در طراحی و چاپ استفاده کنید.)

در ادامه مطلب بکگراند های موجود در این فایل لایه باز هفت سین را ببینید.

همانطور که در تصاویر پایین مشاهده میکنید، چند بکگراند در فایل اصلی در لایه های جدا قرار دارد که با فعال کردن هر کدام از لایه هامیتوانید از آن بکگراند استفاده کنید.

بک گراند لایه باز هفت سین با بکگراندهای متنوع

بک گراند لایه باز هفت سین با بکگراندهای متنوع بک گراند لایه باز هفت سین با بکگراندهای متنوع بک گراند لایه باز هفت سین با بکگراندهای متنوع

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.