⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فون کودک, دانلود ویژه, فون آتلیه, فون کودک لایه باز

دانلود فایل لایه باز زمستان و کریسمس

دانلود فایل لایه باز زمستان و کریسمس با فرمت PSD را در این پست از سایت پی اس دی ها فرخی ، آماده کرده ایم. این فون لایه باز زمستان که تمام لایه هایش جدا از هم و قابل ویرایش و حذف است، برای طراحی عکس های کریسمس نیز مناسب است.

با توجه به اینکه لایه های جعبه ، آدم برفی ، گوزن عروسکی ، بوکه ها ، ستاره ها، گوله های برفی و درخت کریسمس، از بک گراند جداست ، این لایه ها را میتوانید جابجا کنید و طراحی راحت و حرفه ای با این فون لایه باز کریسمس و زمستان انجام بدهید.

کد محصول : ۳۷۷۸

تعداد و فرمت : ۱ فایل لایه باز با کیفیت عالی و ابعاد ۳۰ در ۴۰cm با فرمت PSD

در تصاویر زیر نمونه هایی از طراحی با این بک گراند لایه باز زمستان و کریسمس را مشاهده میکنید که در طراحی اول بعنوان بک دراپ نوزاد و برای طراحی عکس نوزاد و در طراحی دوم برای عکس زمستانی کودک استفاده شده است.

دانلود فایل لایه باز زمستان دانلود فایل لایه باز زمستان

برای دانلود فون زمستانی فون لایه باز کریسمس ، باید روی فرم خرید زیر کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز مثل آدرس ایمیل خود را بادقت و صحیح وارد کنید.

لینک دانلود پس از پرداخت به شما نمایش داده می شود ضمن آنکه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد. شماره همراه خود را با اعداد انگلیسی وارد کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

دانلود فایل لایه باز کریسمس

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.