⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند لایه باز, بک گراند و فون یلدا, دانلود ویژه

دانلودبک گراند لایه باز یلدا دکور سنتی

دانلودبک گراند لایه باز یلدا دکور سنتی ، مدرن و لایه های کاملا جدا از هم را در این مطلب از سایت پی اس دی ها ، آماده کرده ایم. این فون لایه باز که شامل لایه های انار ، چرخ دستی قدیمی ، زیر انداز سنتی ، ظرف هندوانه قاچ خورده ، شمع ، جعبه ی قدیمی و … است ، تمام لایه ها قابلیت جابجایی دارند.

کد محصول : ۳۷۹۷

۱ فایل PSD لایه باز با کیفیت عالی و در ابعاد ۲۰ در ۳۰

دانلودبک گراند لایه باز یلدا با دکور سنتی

برای جلوگیری از هرگونه مشکل لطفا دانلود فقط با کامپیوتر و نرم افزار مخصوص دانلود مثل IDM انجام شود

برای دانلود این دکور پی اس دی شب یلدا ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و اطلاعات مورد نیاز مثل آدرس ایمیل خود را بادقت و صحیح وارد کنید.

لینک دانلود پس از پرداخت به شما نمایش داده می شود ضمن آنکه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد. شماره همراه خود را با اعداد انگلیسی وارد کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

برای مشاهده نمونه های بیشتر طراحی انجام شده با این بک گراندها به ادامه مطلب مراجعه نمایید

برای قرار گیری عکس کودک در این فون لایه باز ، با دور بر کردن و ایجاد سایه برای سوژه میتوانید آن را روی پایه یا صندلی هندوانه ای بنشانید و یا در پشت چرخ دستی بصورت ایستاده طراحی کنید، همچنین با توجه به اینکه صندلی هندوانه ای قابلیت حذف و جابجایی دارد و شما می توانید صندلی را بردارید، و ژست کودک را بصورت نشسته روی زمین استودیو در این فون پی اس دی یلدا ، طراحی کنید .

لایه باز بودن این فایل به شما این امکان را می دهد که سوژه را در هر بخشی از فایل که مناسب تر است، جایگزین کرده و لایه ها را جابجا کنید و دیگر نیازی به تهیه ی دکور های گران قیمت و جاگیر ندارید.

دانلودبک گراند لایه باز یلدا با دکور سنتی

با توجه به این که ، این فایل یلدا ، کاملا لایه لایه است ، در نمونه طراحی بالا ، چرخ دستی ، جعبه ها ، انار ها ، جابجا شده و در وسط کادر عکس ، جلوی پای سوژه قرار گرفته است.

دانلودبک گراند لایه باز یلدا با دکور سنتی

همانطور که مشاهده می کنید ، ظرف هندوانه در این تصویر جابجا شده و به تناسب سوژه ، در بک گراند جلوی پای کودک قرار گرفته است. متن happy yalda night  هم در این فایل از بکگراند جداست.

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.