⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند عکس کودک, بک گراند لایه باز, بک گراند و فون یلدا, دانلود ویژه

بک گراند لایه باز عکس یلدا با استند انار

بک گراند لایه باز عکس یلدا با استند انار را در این مطلب از سایت پی اس دی ها ، بصورت کاملا پی اس دی و با کیفیت عالی ، طراحی و برای دانلود قرار داده ایم. این دکور زیبا با کیفیت عالی در ادامه مطلب قابل دانلود میباشد.

کد محصول : ۳۸۰۹

یک فایل پی اس دی کاملا لایه لایه ، در ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتی متر و دی پی ای ۳۰۰

بک گراند لایه باز عکس یلدا با استند انار

تمام لایه هایی که در این بک گراند پی اس دی مشاهده میکنید ، پنجره رنگی سنتی ، استند دکور درخت ، استند دکور انار ، انارهای طلایی ، عروسک های نشسته در استند چوبی ، شمع ، دانه برف و … از بک گراند جدا و قابل ویرایش و جابجایی هستند.

بک گراند لایه باز عکس یلدا با استند انار

فون پی اس دی دکور یلدا با استند انار

برای دانلود این دکور پی اس دی شب یلدا ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و اطلاعات مورد نیاز مثل آدرس ایمیل خود را بادقت و صحیح وارد کنید.

لینک دانلود پس از پرداخت به شما نمایش داده می شود ضمن آنکه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد. شماره همراه خود را با اعداد انگلیسی وارد کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

طراحی با این فایل لایه باز کار شما را بسیار آسان می کند، با جابجایی هر کدام از لایه ها و دکور های موجود در این فایل لایه باز یلدا ، می توانید سوژه ی خود را به هر شکل و هر کجای این بک گراند که مناسب باشد ، قرار داده و دکور های یلدایی را جلوی سوژه یا به پشت سوژه منتقل کنید. همچنین شما می توانید متناسب با کوتاهی یا بندی قد سوزه دکورهای اطراف را کوچک یا بزرگتر کنید تا تناسب قد نیز رعایت شود. همچنین سایه ها در این فایل لایه باز بک گراند یلدا ، طبیعی سازی شده و ساعت ها وقت برای طراحی این فایل ، و هرچه واقعی تر شدن آن ، صرف شده است تا برای طراحی آتلیه ای امروزی ، مناسب باشد. این بک گراند می تواند سرعت طراحی شما را بالا ببرد، سلیقه مشتریان شما را جذب کنید و به درآمدزایی شما کمک کند

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.