⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند دکور ایرانی, بک گراند و فون نوروز, دانلود ویژه

فایل لایه باز هفت سین برای طراحی عکس آتلیه

فایل لایه باز هفت سین برای طراحی عکسفایل لایه باز هفت سین برای طراحی عکس

کد محصول: ۴۱۳۵

تعداد و فرمت: ۳ فایل PSD لایه باز با کیفیت عالی و ابعاد ۳۰ در ۲۵

در این مجموعه ۳ فایل لایه باز با کیفیت عالی قرار داده ایم که نمونه طراحی با آن را در تصویر بالا مشاهده میکنید

برای مشاهده ی کامل هر سه فایل لایه باز نوروز و هفت سین به ادامه مطلب بروید

برای خریداری و دانلود این سه فایل لایه باز سفره هفت سین ، با فرمت PSD و کیفیت عالی ، روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین، لینک فایل را دریافت و دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

گروه گرافیکی نگار ، سایت پی اس دی ها، به هیچ وجه هیچ رضایتی در استفاده گروهی یا استفاده بصورت رایگان از این فایل و فایل های طراحی شده توسط این گروه را ندارد.

در بک گراند های این مجموعه ، تمام لایه های هفت سین، سبزه ، ساعت ، سیب ، ماهی ، متن یا شعر نستعلیق ، استیجی که دکورهای هفت سین روی آن قرار گرفته اند، از بک گراند جداست و قابل جابجایی در نرم افزار فتوشاپ هستند. استیج استفاده شده برای چیدمان سفره هفت سین نیز سه نوع استیج دکور متفاوت هستند و براحتی در نرم افزار فتوشاپ قابل حذف و جابجایی می باشند.

در بک گراند بالا نیز تمامی لایه های سفره هفت سین از هم جدا هستند و تمام سر ستون ها، و میز مکعبی و استج یا سکویی که هفت سین روی آن قرار گرفته را میتوانید جابجا نمایید.

در بک گراند هفت سین مدرن بالا صندلی آبی رنگ جدا از بکگراند نیست ، همچنین عکس های استفاده شده در این سه تصویر ، در فایل اصلی قرار ندارد و فقط جهت نمونه و ایده استفاده شده اند.

فایل لایه باز هفت سین برای طراحی عکس

سومین بک گراند نوروز و هفت سین موجود در این مجموعه را در تصویر طراحی شده ی بالا ، مشاهده میکنید که تمامی ستون ها و لایه های سفره هفت سین از هم جدا هستند.

همانطور که مشاهده میکنید، بک گراند استفاده شده در این سه دکور لایه باز هفت سین نیز ، سه بک گراند متفاوت و مختلف است که متناسب با نوع عکس و سوژه ی خود میتوانید هر کدام از بک گراند ها را انتخاب و در طراحی خود استفاده نمایید.

 

فایل لایه باز هفت سین برای طراحی عکس آتلیهفایل لایه باز هفت سین برای طراحی عکس آتلیهفایل لایه باز هفت سین برای طراحی عکس آتلیه

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.