⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️

پاسخ به سوالات

بدون دیدگاه
سوالات متداول
منظور شما از فایل پی اس دی(psd) چیست؟
فایل های پی اس دی که توسط نرم افزار فتوشاپ تولید می شوند به گونه ای طراحی شده اند که تمام اجزای تصویر در آن قابل تفکیک است به عنوان مثال اگر در این فایل تصویر یک منظره نمایان باشد. شما میتواند درختان ، کوه ها ، جنگل ها ، رودها ، ابرها و یا هر قسمت دیگر را از تصویر جدا کنید و تصویر دیگری را جایگزین آن نمایید.
زمینه فعالیت  سایت تخصصی آتلیه دیجتال psdha چیست؟
این سایت برای علاقمندان در زمینه گرافیک و عکاسی ، فایل های لایه بازی را با فرمت psd تولید می کند تا آنها بتوانند با استفاده از این فایل ها و بکار گیری آن در نرم افزار فتوشاپ با حذف یا افزودن پارامترهای مختلف به آن ، تصاویر خود را زیبا تر کنند و یا به اصطلاح آلبوم دیجیتال طراحی کنند .
آیا فایل هایی که نمونه آن را برای فروش قرار داده اید واقعا psd و لایه باز هستند؟
بله ، شکی نیست که این فایل ها علاوه بر کیفیت بالا به صورت کاملا لایه باز در فرمت psd و همچنین در لایه های متعدد طراحی و تولید شده اند و در هر صورت شما می توانید با تماس تلفنی پیش از خرید از کیفیت و فرمت فایلها مطلع شوید.
چطور می تواینم از سایت پی اس دی ها بهترین استفاده را ببریم ؟

کافی است موارد زیر را رعایت کنید.
۱-صفحات سایت را با استفاده از مرورگر پرقدرت فایرفاکس و یا اپرا یا گوگل کروم باز کنید.
۲-برای دانلود, از نرم افزار internet downaload manager استفاده کنید و از دانلود به روش کلیک راست و انتخاب save target as بر روی لینک جدا خودداری نمایید.
۳-آدرس ایمیل خود را از طریق فیلد عضویت در پنل عضویت سایت وارد کنید و عضو شوید تا ایمیل های جدید دانلود فون یا آموزش گرافیک بدست شما برسد.

فون پی اس دی چیست؟
فون ها فایل های لایه بازی هستند که در آتلیه های عکاسی کاربرد فراوانی دارند ، این فایل ها در عکاسی یا آتلیه ها این امکان را می دهند که از شما در محیط آتلیه عکسبرداری کنند ولی  تصویر شما در یک محیط بسیار زیبای گرافیکی قرار دهند . به این محیط های زیبا و گرافیکی فون می گویند.

پسورد فایل هایی که دانلود می کنیم چیست ؟

پسورد فایل های عمومی که در دسترس همه افراد چه عضو و چه غیر عضو قرار میگیرد www.psdha.ir  – یعنی همان نشانی اینترنتی سایت می باشد که باید به همین ترتیب با حروف کوچک تایپ شود و از کپی کردن پسورد جدا خودداری کنید و اما پسورد فایل های ویژه اعضای سایت که از طریق پست الکترونیکی به آدرس ایمیل آنها ارسال می شود دقیقا همان  ترکیبی است  که در ابتدای ایمیل های اعضا وجود دارد این رمزها ، تست شده و مشکلی ندارد، به آن دسته از دوستان که نتوانسته اند فایل ها را باز کنند، توصیه میکنم پسورد را به همان شکل از چپ به راست حتما تایپ کنند تا به مشکل برنخورند.

چطور می توانم عضو سایت شما شوم؟
برای عضوی در سایت فقظ کافی است آدرس ایمیل خود را در  در قسمت عضویت وارد نمایید ، بعد از چند لحظه وارد ایمیلتان شوید و ایمیل عضویت خود را تایید کنید

چطور می توانم از محصولات شما خریداری کنم ؟
سایت پی اس دی ها این امکان را فراهم کرده است که پیش از خرید نمونه های موجود در هر محصول را مشاهده کنید. بعد از انتخاب محصول مورد نظرتان از فروشگاه سایت هزینه آن محصول یا محصولات را به علاوه مبلغ پست پیشتاز به شماره حساب واریز نمایید ، پس از واریز به یکی از شماره های ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰ و یا ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۲۹ اطلاع داده ویا پیامک کنید ، آدرس دقیق پستی و کد پستی۱۰ رقمیتان را نیز اعلام کنید .

سیاست سایت تخصصی اتلیه دیجتال در رابطه با نحوه روند ارسال کالا و یا انصراف از دریافت محصول و  روشهای بازپرداخت وجه و یا پشتیبانی های لازم چگونه است ؟

هریک به شرح زیر می باشد .

نحوه ارسال : محصولات در روزهای یکشنبه و چهارشنبه  هر هفته به دفاتر پست  (شرکت پست ج.ا.ا) و با سرویس پست پیشتاز ارسال می شود و سفارش دهنده می تواند طی تماس تلفنی از کد رهگیری خود مطلع شود.

درصورت انصراف از خرید  : سایت تخصصی آتلیه دیجیتال به مشتریان سفارش می کند قبل از واریز وجه طی یک تماس تلفنی از جزئیات محصولات انتخابی مطلع شوند تا هیچ گونه شک و تردید و یا شبهه باقی نماند، ولیکن در صورت انصراف خریدار ، مبلغ ارسالی او با کسر پانصد تومان کار مزد از طریق عابر بانک به حساب وی عودت داده می شود.

پشتیبانی:برای پاسخ به سوالات و یا پشتیبانی از طریق پست الکترونیکی psdha@yahoo.com پاسخگو خواهیم بود.

مدت زمان اعتبار قیمت ارائه شده برای فروش کالا و خدمات چقدر است ؟

هر کالا از قیمتی ثابت برخوردار است (این فروشگاه محصولاتی با قیمت نوسانی ندارد) و در صورتی که لازم به افزایش هزینه باشد ، در پایان هر سال شمسی با تغییری بسیار اندک آن تغییر اعمال می شود.

آیا شما سفارش طراحی برای کارهای پستالی کودک هم قبول میکنید؟
بله در صورتی که تصویر کودک (فقط تصویر کودک) شما با کیفیت بالا باشد.

میخواهم از محصولات سایت شما خریداری کنم آیا فایل هایی که نمونه های آن را درصفحه پیش نمایش محصولات سایت قرار داده اید واقعا لایه باز هستند ؟
بله با اطمینان خاطر مطمئن باشید تمام فایل هایی که با عنوان لایه باز برای فروش قرار داده شده است کاملا لایه باز  psd هستند و از لایه های متعدد تشکیل شده است و در صورتی که فایل تک لایه باشدحتما اعلام می شود .

آیا کیفیت فایل هایی که برای فروش قرار داده شده است خوب است ؟
قطعا فایل هایی که در فروشگاه سایت برای شما قرار داده شده است با کیفیت اورجینال ، ابعاد بالا ، کیفیت بالا و آماده برای چاپ می باشند که البته توضیحات تکمیلی هر فایل در بخش فروشگاه در کنار آن محصول نوشته شده است.

آیا کیفیت فایل هایی که در سایت برای دانلود و به صورت رایگان قرار داده اید خیلی بالا است؟
با توجه به پایین بودن سرعت اینتزنت در کشور و راحتی شما در دانلود مجبور به پایین آوردن کیفیت فایل ها شده ایم به همین جهت به شما پیشنهاد میکنیم فایل های اصلی را با کیفیت برتر از فروشگاه سایت خریداری نمایید.

چطور میتوانم فایل هایی که برای دانلود قرار داده اید را دانلود کنم؟
بعد از هر پست بر روی ادامه مطلب کلیک کنید سپس لینک دانلود به شما نمایش داده می شود .

منظور از اینکه یک فایل در چند پارت قرار داده شده است چیست ؟
اگر با لینک هایی مواجه شدید که در چند پارت(قسمت)برای دانلود قرار داده شده بود باید همه آنهارا دانلود کنید زیرا این فایل ها پیوسته هستند و برای راحتی شما تکه تکه شده است تا دانلود شما راحت تر انجام شود . پس دانلود ناقص و یا عدم دانلود هریک از آنها باعث می شود به فایل دسترسی نداشته باشید.

چطور میتوانم فایل ها را بهتر دانلود کنم؟
پیشنهاد میکنم برای دانلود از مرورگر فایر فاکس و یا نرم افزار internet Download manager استفاده کنید

یکی از فون های شما را دانلود کرده ام ولی رمز آن را نمیدانم چطور می توانم از رمز فایل ها با خبر شوم؟
رمز فایل هایی که در سایت پی اس دی ها قرار داده شده است از دو صورت خارج نیست حالت اول – رمز فایل هایی که برای همه افرار اعم از اعضا و یا غیر از اعضا در سایت قرار داده می شود
به صورت” www.psdha.ir “می باشد و رمز فایل هایی که دانلود آن برای اعضای سایت قرار داده شده است همه روزه به ایمیل آن ها ارسال می شود .
‘گفتنی است بعضی ازفایل ها هم به صورت دانلود ویژه در سایت قرار گرفته که پسورد اون فایل ها در ازای واریز وجه طی یک تماس تلفنی به شما اعلام میشود

آیا میتوانم هزینه را موقع پرداخت به مامور پستی پرداخت کنم؟
باتوجه به اینکه تصفیه حساب با موسسه پستی ملزم به زمان و روال اداری زمان بر خاص می باشد و همچنین بدقولی عده ای از مشتریان در حال حاضر ترجیح میدهیم هزینه را بطور مستقیم و از طریق حساب بانکی دریافت کنیم.

برای خرید از سایت شما چه مراحلی را باید طی کنم؟
افرادی که تمایل به خرید این مجموعه ها دارند می توانند از منوی فروشگاه سایتمحصولات خود را انتخاب کنند با شماره تلفن های۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰ و یا ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۲۹ تماس حاصل و هماهنگی لازم را بعمل آورند .آدرس دقیق پستی و کدپستی را به همراه محصولات مورد نظر به ما اطلاع دهند.

آیا شما مبلغی بابت مالیات یا ارزش افزوده از خریدار دریافت می کنید ؟

خیر هیچ مبلغی تحت این عناوین از مشتری دریافت نمی گردد.

ارسال از طریق شرکت پست

. پست پیشتاز سریعترین نوع ارسال پستی می باشد که بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت بعد از ارسال بدست شما خواهد رسید
ضمن آنکه مرسوله شما از طریق سایت شرکت پست قابلیت رهگیری اینترنتی را نیز دارد.
لطفا مبلغ واریزی را به یکی از دو حساب زیر واریز کنید

شماره حساب حهت واریز وجه

.