⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, بک گراند آتلیه عروس و داماد, بک گراند عکس عروس, دانلود رایگان فون عروس و داماد, دانلود فون عروس و داماد, فون عروس و داماد

دانلود آلبوم ایتالیایی لایه باز

دانلود آلبوم ایتالیایی لایه باز گروه گرافیکی نگار در این مطلب از سایت پی اس دی ها یک مجموعه آلبوم ایتالیایی psd کاملا لایه باز را جهت دانلود رایگان آماده کرده است. این بک گراند های لایه باز آلبوم ایتالیایی پی اس دی مدل جدید، شامل ده ها لایه ی کاربردی و عالی با کیفیت است که در طراحی آلبوم دیجیتال عروس و داماد بسیار مفید و قابل استفاده است. در این مطلب می توانید تعداد ۱۰ آلبوم زیبا و جدید در ابعاد ۳۰ در ۶۰ سانتی متر و کیفیت عالی به رایگان دانلود کنید و در طراحی عکس های آتلیه ای استفاده نمایید. برای مشاهده و دانلود تمامی این ۱۰ بک گراند های آلبوم ایتالیایی به ادامه مطلب بروید.

دانلود رایگان آلبوم دیجیتال

دانلود آلبوم ایتالیایی لایه باز

دانلود جدیدترین آلبوم ایتالیایی لایه باز | پی اس دی ها | گروه گرافیکی نگار

برای مشاهده نمونه آلبوم دیجیتال و دانلود رایگان طرح لایه باز و psd به ادامه مطلب بروید

http://shop.psdha.ir/wp-content/uploads/2015/08/arrow1.gif برای دانلود بک گراند عکس عروس لایه باز بالا ↑↑ آلبوم ایتالیایی لایه باز پی اس دی → روی این لینک کلیک کنید.

دانلود آلبوم ایتالیایی پی اس دی

دانلود آلبوم ایتالیایی لایه باز

پی اس دی مدل جدید دانلود آلبوم ایتالیایی عروس و داماد | پی اس دی ها | گروه گرافیکی نگار

http://shop.psdha.ir/wp-content/uploads/2015/08/arrow1.gif برای دانلود رایگان فون عروس و داماد بالا ↑↑  آلبوم ایتالیایی عروس و داماد پی اس دی → روی این لینک کلیک کنید.

این آلبوم ایتالیایی دیجیتال عروس طراحی گروه گرافیکی نگار در سایت پی اس دی ها می باشد. که بصورت کاملا رایگان تقدیم شما می گردد.

دانلود آلبوم دیجیتال

دانلود آلبوم ایتالیایی لایه باز

پی اس دی مدل جدید دانلود آلبوم ایتالیایی عروس | گروه گرافیکی نگار | پی اس دی ها

http://shop.psdha.ir/wp-content/uploads/2015/08/arrow1.gif برای دانلود فون عکاسی ↑↑ آلبوم ایتالیایی عروس پی اس دی → روی این لینک کلیک کنید.

پی اس دی دانلود آلبوم ایتالیایی

دانلود آلبوم ایتالیایی لایه باز

آلبوم دیجیتال عروس پی اس دی مدل جدید | گروه گرافیکی نگار | پی اس دی ها

http://shop.psdha.ir/wp-content/uploads/2015/08/arrow1.gif برای دانلود این ↑↑  آلبوم دیجیتال عروس و داماد پی اس دی → روی این لینک کلیک کنید.

بک گراند عکس عروسدانلود آلبوم ایتالیایی لایه باز

آلبوم دیجیتال عروس و داماد با دکور psd| گروه گرافیکی نگار | پی اس دی ها

http://shop.psdha.ir/wp-content/uploads/2015/08/arrow1.gif برای دانلود این بک گراند عکس ↑↑  آلبوم دیجیتال عروس و داماد psd → روی این لینک کلیک کنید.

دانلود فون عروس و داماد

دانلود آلبوم ایتالیایی لایه باز

آلبوم دیجیتال عروس و داماد ایرانی | گروه گرافیکی نگار | پی اس دی ها

http://shop.psdha.ir/wp-content/uploads/2015/08/arrow1.gif برای دانلود این ↑↑  آلبوم دیجیتال عروس و داماد ایرانی psd → روی این لینک کلیک کنید.

این سری آلبوم دیجیتال ایتالیایی که در تصاویر مشاهده میکنید،  از سری مجموعه های طراحی شده ی جدید گروه گرافیکی نگار است و یک پک مخصوص طراحی آلبوم دیجیتال می باشد. شما عزیزان میتوانید به راحتی و بدون افت کیفیت آلبوم خود را حتی تا سایز ۶۰ در ۹۰ سانتی متر چاپ کنید و  با اندکی خلاقیت میتوانید در سایز های بالاتر برگه های جدیدی را طراحی کنید .در طراحی این آلبوم از المانهای سنتی همچون اسلیمی ها و بته جقه ها و گلها و گیاهان سفید و قهوه ای رنگ در پس زمینه قهوه ای و سفید و سیاه استفاده شده است. استفاده از این فایل ها بسیار راحت میباشد کافی است شما عکس های مورد نظر خود را که با ژست های مختلف گرفته اید در نرم افزار فتوشاپ باز کنید و در لایه های مشخص شده عکس در زیر لایه اصلی قرار داده و زیباترین آلبوم ایتالیایی خود را بوجود آورید.

بک گراند آتلیه عروس و داماد

دانلود آلبوم ایتالیایی لایه باز

بک گراند عروس و داماد در ابعاد آلبوم دیجیتال | پی اس دی ها | گروه گرافیکی نگار

http://shop.psdha.ir/wp-content/uploads/2015/08/arrow1.gif برای دانلود این ↑↑ بک گراند عروس و داماد در ابعاد آلبوم دیجیتال → روی این لینک کلیک کنید.

فون لایه باز عروس

دانلود آلبوم ایتالیایی لایه باز

دانلود بک گراند عروس لایه باز | سایت پی اس دی ها | گروه گرافیکی نگار

http://shop.psdha.ir/wp-content/uploads/2015/08/arrow1.gif برای دانلود این ↑↑ بک گراند عروس لایه باز پی اس دی → روی این لینک کلیک کنید.

به دلیل استقبال گسترده شما کاربران عزیز،پک ها و طرح های جدید از مجموعه آلبوم های دیجیتال گروه گرافیکی نگار را با موضوعات مختلف همانند: آلبوم دیجیتال عروس،آلبوم دیجیتال اروپایی،آلبوم دیجیتال ایرانی، البوم دیجیتال نامزدی،البوم دیجیتال بارداری،آلبوم دیجیتال تولد،آلبوم دیجیتال کودک،آلبوم دیجیتال فشن،آلبوم دیجیتال نوزاد ،آلبوم دیجیتال اسپرت و …  در وب سایت پی اس دی ها قرار خواهیم داد.

آلبوم عکس عروس

دانلود آلبوم ایتالیایی لایه باز

بک گراند عروس و داماد لایه باز با دکور وایت روم سنگی| سایت پی اس دی ها | گروه گرافیکی نگار

http://shop.psdha.ir/wp-content/uploads/2015/08/arrow1.gif جهت دریافت رایگان این ↑↑  بک گراند عروس و داماد لایه باز  → روی این لینک کلیک کنید.

کاربران گرامی به منظور مشاهده و بازدید از جدیدترین فون ها و بک گراند های پی اس دی مدل جدید دانلود آلبوم ایتالیایی لایه باز  و برتر سال و زیباترین فون های آتلیه و انتخاب و خرید فون ،بک گراند،آلبوم دیجیتال و …به سایت فروشگاهی گروه گرافیکی نگار → به این ادرس مراجعه کنید، و با کیفیت ترین و لایه باز ترین پی اس دی ها ی آلبومی و در ابعاد مختلف برای طراحی انواع عکس های آتلیه ای را با موضوعات مختلف مثل عمارت، وایت روم ، پی اس دی مد ل جدید برای عکس های کودک، دانلود آلبوم ایتالیایی لایه باز ، مدل های جدید بک گراند هایی با موضوع دکور آتلیه عروس و داماد و اسپرت و مدلینگ را بصورت دیجیتالی و psd را از ما بخواهید. ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰

فون عروس

دانلود آلبوم ایتالیایی لایه باز

فون آلبوم ایتالیایی جدید | گروه گرافیکی نگار | پی اس دی ها

http://shop.psdha.ir/wp-content/uploads/2015/08/arrow1.gif اگر تمایل دارید این آلبوم ایتالیایی زیبا، طراحی گروه گرافیکی نگار را به رایگان دانلود کنید می توانید اینجا کلیک کنید.

در اکثر طراحی های آلبومی که در این مطلب دانلود می کنید ، نیازی به دوربر کردن سوژه ندارید و براحتی میتوانید با عکاسی از مدل خود در بک گراند سفید و یا مشکی ، بدون دوربری ، مدل یا سوژه را داخل این فون های آلبوم دیجیتال جایگزین نمایید. همچنین به دلیل طراحی بسیار زیبا و بی نظیر و کاربردی این آلبوم ها، شما می توانید به راحتی با اندکی تغییر در رنگ پس زمینه ی این آلبوم وایجاد رنگهای متنوع، تغییرات دلخواه خود را نیز براحتی اعمال کرده و عکسهای مدلینگ ، فشن ، اسپرت و عکسهای خانوادگی خود را نیز در این برگ آلبوم های ایتالیایی طراحی نمایید.

جهت دانلود پی اس دی ها ی بیشتر از دانلود آلبوم ایتالیایی لایه باز ، آلبوم دیجیتال ، آلبوم ایتالیایی عروس و بک گراند عروس و داماد به دسته بندی این موضوعات در سمت راست سایت سر بزنید. در صورتی که در مورد دانلود فایل های بالا ↑↑ مشکلی داشتید، میتوانید در قسمت دیدگاه ها ↓↓ (نظرات) عنوان کنید تا همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت پی اس دی ها به مشکل شما دوستان گرامی رسیدگی نمایند.

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۳ نظر ارسال شده
      1. متشکر از حسن نظر شما

      2. نگاتیو گفت:

        سلام واقعا خسته نباشید
        ممنون از لطفتون عالی بوددددد
        استفاده کردم.

      3. raha گفت:

        واقعا مرسی از فون های زیبایی که می ذارین تو سایت

      Sorry, the comment form is closed at this time.