⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️

فون تولد کودک psd

بدون دیدگاه
دسته بندی : دانلود فون کودک, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه, فون كودك

فون تولد کودک ( فون تولدت مبارک ) لایه باز کاملا PSD  پی اس دی که در زیر مشاهده می کنید، جهت دانلود ویژه آماده شده است. این فون تولد کودک، در سایز ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر و کیفیت عالی  ِDPI 300 دی پی آی طراحی شده است. و جهت چاپ بر روی تخته شاسی نیز مناسب است. این psd لایه های کاملا جدا از هم دارد، و تمامی لایه ها، بادکنک، ربان ها، نقطه های رنگی، جعبه های کادو، کیک تولد، شمع و … همه و همه در لایه های جداگانه قرار دارند و قابل ویرایش و حذف هستند.

ضمنا از عدد ۰ تا ۹ نیز در این پی اس دی در لایه های جدا قرار داده ایم تا بتوانید به تناسب سن کودک، عدد روی کیک را تغییر بدهید و فون تولد کودک را متناسب با سال تولد او طراحی کنید.

baby birthday fon

این فون کودک تولد را برای تولد کودکتان می توانید تهیه کنید، عکس کودک خود را در آن قرار داده و چاپ کنید. همچنین مهد های کودک که بعضا تولد بچه ها را در مهد جشن می گیرند، می توانند عکس تولد کودکان را در این فون قرار داده و چاپ کنند.

جهت پرداخت مبلغ فون و دانلود آنی به ادامه مطلب بروید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.