⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند و فون نوروز, دانلود فون کودک, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه

دانلود فایل لایه باز سفره هفت سین بصورت psd

دانلود فایل لایه باز سفره هفت سین بصورت psd .همانطور که می دانید، هرساله در ابتدای سال خورشیدی با تحویل سال مردم ایران رسم دارند که سفره ای بندازند که از ۷ سین تشکیل شده باشد و عناصری که در سفره چیده میشود با سین شروع شود. این سفره شامل سیر، سکه ، سرکه، سنبل ، سماق، سیب، سنجد میباشد که در کنار آن آینه و قران نیز در کنار سفره قرار داده میشود.

دانلود جدیدترین بک گراند هفت سین نوروز بافرمت psd بصورت خرید دانلودی برای طراحی عکس های نوروزی آتلیه ای و عکس های مدارس،  این بک گراند ها با کیفیت بسیار بالا و با عناصر قابل تفکیک طراحی شده . در این بک گراند لایه باز، سفره ی هفت سین سفره از بک گراند جدا است تا شما بتوانید عکس سوژه مورد نظرتان را در آن قرار دهید.

همانطور که می دانید، هرساله در ابتدای سال خورشیدی با تحویل سال مردم ایران رسم دارند که سفره ای بندازند که از ۷ سین تشکیل شده باشد و عناصری که در سفره چیده میشود با سین شروع شود. این سفره شامل سیر، سکه ، سرکه، سنبل ، سماق، سیب، سنجد میباشد که در کنار آن آینه و قران نیز در کنار سفره قرار داده میشود.

در این بک گراند نوروز سفره هفت سین، از ظروف هفت سین سنتی استفاده شده و براحتی می توانید عکس کودک خود را در این بک گراند هفت سین قرار دهید. دانلود سفره هفت سین فایل لایه باز سفره هفت سین پی اس دی سفره هفت سین بک گراند لایه باز نوروز بک گراند هفت سین لایه باز پی اس دی در ادامه مطلب سایت پی اس دی ها.

تمامی فایل های سفره هفت سین در ادامه مطلب قابل مشاهده و دانلود هستند.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2016/03/1913-psdha.jpg

عکس تخم مرغ شکسته

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2016/03/1912-psdha.jpg

شما می توانید با این پی اس دی سفره هفت سین برای کودکتان و یا مشتری آتلیه ای خود یک عکس زیبا را طراحی و چاپ کنید. کیفیت عکس برای چاپ مطلوب می باشد و فرمت این psd سفره هفت سین نیز برای ویرایش در محیط فتوشاپ آماده استفاده می باشد.

فرمت این فایل لایه باز psd و از فرمت های قابل استفاده و طراحی در فتوشاپ است. فون لایه باز هفت سین فایل لایه باز سفره هفت سین فایل لایه باز نوروز فایل پی اس دی هفت سین فون کودک سفره هفت سین بک گراند لایه باز سفره هفت سین بک گراند لایه باز کودک بک گراند لایه باز نوروز بک گراند نوروز در ادامه مطلب سایت پی اس دی ها.

عکس تخم مرغ شکسته

دانلود فایل لایه باز سفره هفت سین بصورت psd

دانلود سفره هفت سین لایه باز نوروز با فرمت psd به همراه بک گراند عکس لایه باز با قابلیت تغییر عناصر بکگراند و تغییر رنگ آنها مناسب برای طراحی عکس های یادگاری و عکس های مدرسه ( فون نوروز برای بک گراند عکاسی از مدارس ).

عکس تخم مرغ شکسته

دانلود فایل لایه باز سفره هفت سین بصورت psd

بک گراند نوروز هفت سین لایه باز باکیفیت بسیار بسیار بالا اندازه ۳۰×۵۰ مناسب برای عکس های یادگاری نوروز مدارس و آتلیه ها با بخش های لایه لایه بصورت کاملا psd قابل ویرایش در محیط فتوشاپ دارای رنگ بندی مناسب و جذاب برای طراحی عکس مود نظر شما . این بک گکراند عکس نوروز جدیدترین بک گراند نوروز می باشد که از بین مجموعه بک گراند های عید نوروز و فون هفت سین نوروزی و بک گراند فصل بهار در سایت های موجود می باشد. بک گراند نوروز هفت سین فون هفت سین، بک گراند نوروز فون نوروز سفره هفت سین

عکس تخم مرغ شکسته

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2015/03/1623-4.jpg

۳ بک گراند از هفت سین  به صورت فایل فتوشاپی  با ابعاد ۱۳ در ۱۸ سانتی متر و Dpi300 جهت طراحی و استفاده ازسفره هفت سین برای نوروز را برایتان قرارداده ایم. این طرح های لایه باز سفره هفت سین و نوروز را با کلیک روی دکمه پایین، بطور کامل مشاهده و دانلود کنید.

عکس تخم مرغ شکسته

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2015/03/1621-1.jpg

( نوروز ) ۵ پی اس دی هفت سین و نوروز را در ابعاد ۱۳ در ۱۸ و دی پی آی ۳۰۰ قرار داده ایم جهت طراحی عکس و قرار دادن عکس سوژه در پشت سفره هفت سین ، که در این مطلب می توانید این فایل های لایه باز را با کلیک روی دکمه پایین دریافت نمایید.

عکس تخم مرغ شکسته

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2015/02/1616-1.jpg

عکس تخم مرغ شکسته

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2014/03/1227-1.jpg

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2014/03/1227-2.jpg

دانلود لایه باز هفت سین یا مقلب القلوب والابصار برای طراحی عکس کودک در مهد کودک یا دانش آموزان. این دو فون psd بسیار کاربردی و زیبا در ابعاد ۱۶ در ۲۱ طراحی شده و کیفیتی عالی دارد.

بک گراند لایه باز نوروز و هفت سین از دکمه ی پایین

عکس تخم مرغ شکسته

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2014/01/1177.jpg

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2014/01/1177-77-sin-2.jpg

عکس تخم مرغ شکسته

http://www.shop.psdha.ir/userfiles/image/5/810-2.jpg

تعداد سه عدد فایل در سایز های ۱۸*۱۳ و ۳۰*۲۰ PSD – لایه باز برای طراحی بک گراند عکس کودک با موضوع نوروز و سال نو.
۲ فایل لایه باز سفره هفت سین و یک طرح کارت پستالی سال نو شمسی که برای طراحی عکس مدرسه و کسانی که عکاسی از مدارس و یا عکاسی از مهدکودک ها را انجام می دهند نیز بسیار مناسب است.

سفره های هفت سین از بک گراند عکس کاملا جداست و شما می توانید عکس کودک خود را پشت سفره هفت سین قرار دهید.

عکس تخم مرغ شکسته

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.