⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, دانلود فون عروس و داماد, دانلود ویژه

دانلود فون عروس و داماد کد ۳۰۱ ، لایه باز PSD – که در اندازه ۳۰ سانتیمتیر در ۶۰ سانتیمتر و در نرم افزار فتوشاپ و دیگر نرم افزارهای گرافیکی، به گونه ای طراحی شده است که برای طراحی فون اسپرت، وفون  فشن نیز کاملا کاربرد دارد زیرا در آن از المان ها یا نمادهای گرافیکی مختلفی چون : تصویر با کیفیت بک گراند اتلیه ای ، لایه های نگاتیوی با کیفیت عالی  در سه پوز مختلف جهت قرار دادن ژست های عکاسی متفاوت و . . . استفاده شده است .از این فایل لایه باز که با کیفیت عالی ۳۰۰ DPI طراحی شده است می توانید برای طراحی آلبوم ایتالیایی عروس و … استفاده کنید.

این فایل بصورت دانلود ویژه است ، یعنی پس از پرداخت مبلغ آن ،بصورت آنلاین  ، لینک دانلود آن، برای شما ارسال و فعال خواهد شد.

نمونه فون عروس و داناد لایه باز ۳۰۱

فون عروس و داماد جدید

جهت خرید و دانلود این فون آلبوم ایتالیایی عروس و داماد به ادامه مطلب بروید.

با توجه به اینکه این یک برگ فون عروس و داماد کد ۳۰۱  بصورت دانلود ویژه می باشد ، که بعد از پرداخت مبلغ آن بلافاصله لینک دانلود آن  به ایمیل شما ارسال می گردد و قابلیت دانلود را پیدا می کند. لطفا جهت خرید فایل  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.